10 خط چشم سفید پر فروش که باعث می شود چشمان شما پاپ شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 93
نویسنده : alirezajk

ما در مورد شما چیزی نمی دانیم ، اما به نظر می رسد این روزها همه از خط چشم سفید استفاده می کنند. سوفی ترنر ، ژانل مونا ، لیدی گاگا و مارگوت رابی همگی تکنیکی را امتحان کرده اند که برخی آن را بزرگترین روند آرایش سال 2019 می نامند. ما می خواستیم درباره این که چرا اینقدر چشم نواز است ، مردم چگونه استفاده می کنند و کدام یک بیشتر بدانیم. محصولات امروزه بهترین خط چشم سفید در بازار محسوب می شوند. در تلاش برای انجام این کار ، ما به یک آرایشگر حرفه ای و خریداران آنلاین دقیقاً مثل شما مراجعه کردیم تا بهترین محصولات را برای نیازهای خاص ما پیدا کنیم.

خط چشم سفید می تواند تأثیر زیادی در ظاهر چشم شما داشته باشد ، که باعث می شود اعتماد به نفس و حتی بیشتر بیدار شوید. بنابراین دفعه بعدی که به یک فنجان سوم قهوه رسیدید ، باید به جای آن خط چشم سفید (Whaaat؟) را در نظر بگیرید. به ما اجازه توضیح دهید.

خط چشم سفید برای چشم شما چه کاری انجام می دهد؟
اشلی گری ، آرایشگر حرفه ای و صاحب Ashthetics Skincare ، می گوید: "خط چشم سفید ، چشم را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد." "استفاده از آن روی خط آب پایین شما یا انجام یک چشم گربه ای با خط چشم سفید می تواند چشم ها را از بین ببرد. همچنین باعث زیبایی دهه 60 در آرایش می شود. "

آیا استفاده از خط چشم روی خط آب خود ایمن است؟
هنگام استفاده از خط چشم سفید روی خط آب خود باید مراقب باشید. به هر حال ، اگر قرنیه شما خراشیده شود ، چشمان شما روشن تر به نظر نمی رسد. خاکستری اطمینان از تیز بودن مداد خط چشم خود را توصیه می کند. و برای استفاده ، "... همه آنچه شما باید انجام دهید این است که به آرامی چشم خود را نگه دارید ، خط آب خود را از چشم خود جدا کنید ، و آن را با یک دست سبک استفاده کنید."

بهترین خط چشم سفید برای خط آب شما چیست؟
از آنجا که یک آستر مایع رنگدانه بیشتری دارد و می تواند به راحتی کار کند ، بهترین انتخاب شما این است که مداد چشم انتخاب کنید. پس از یافتن مورد مناسب (البته از لیست ما در زیر!) از توصیه های Grey برای استفاده از خط چشم سفید خود استفاده کنید. اما اگر شما به دنبال یک نگاه قوی گربه سفید هستید ، یک بوش مایع مشخص ترین خط را به شما می دهد.

1
ULTA بهترین فروشنده
آرایش حرفه ای NYX Faux Whites

ULTA
ulta.com
5.60 دلار
اکنون خرید کنید
محبوب ترین خط چشم سفید در Ulta زیر 10 دلار است. و آنچه ما را بیش از پیش هیجان زده کرد ، نحوه توصیف مردم از محصول و اثرات چشم نواز آن بود. "من از آسترهای سفید Lancôme ، Estée Lauder و" مارک های دیگر فروشگاه زیبایی "استفاده کرده ام و این بهترین گزینه برای خطوط آب است!" یک مشتری مشترک داشت. فروخته شد!

2
بهترین برای پایان مات
آستر مایع سفید NYX Professional Makeup

ULTA
ulta.com
7.00 دلار
اکنون خرید کنید
یکی از ارزان ترین خط چشم های مایع سفید ، این خط چشم های NYX است. و گرچه برای یک بال دقیق به خوبی کار می کند ، ما دوست داریم که چگونه یک خریدار Ulta از آن برای ایجاد لباس cosplay خود برای Guardians of the Galaxy's Gamora استفاده کرد. اگر آنقدر رنگدانه باشد که بتواند از روی رنگ صورت سبز عبور کند ، این خط چشم سفید چه کاری نمی تواند انجام دهد؟

3
بهترین ارزش
مداد چشم بزرگ J.Cat Beauty در گل ختمی

ULTA
ulta.com
3.99 دلار
اکنون خرید کنید
یک اثر سفید کننده و روشن کننده که هزینه کمتری از قهوه صبحگاهی شما دارد؟ لطفاً دو تا می گیریم خریداران اولتا نیز در آن حضور دارند ، زیرا یکی گفت که این خط در خط آب او ایمن نیست و حتی گزینه گران قیمت او را جایگزین کرد.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


4
بهترین برای خطوط دقیق
آستر مایع Morphe

ULTA
ulta.com
12.00 دلار
اکنون خرید کنید
اگر چشم گربه ای تمیز و مشخص می خواهید ، توصیه می کنیم یک بوش مایع را انتخاب کنید. این کالای اختصاصی Ulta با دوام (حتی از طریق شکستگی اشک) و مقرون به صرفه توصیف شده است.

مرتبط: 12 بهترین خط چشم مایع برای خرید در سال 2019

5
بهترین فروشنده DERMSTORE
مداد خط چشم سفید Blinc

DERMSTORE
dermstore.com
22.00 دلار
اکنون خرید کنید
این گران تر است ، اما مشتریان Dermstore آن را دوست دارند. این محصول حاوی ویتامین E است ، بنابراین هنگام استفاده از آن باید احساس آرام و راحتی داشته باشید. اگر نمی توانید به اندازه کافی سیر شوید ، می توانید آن را در هفت سایه دیگر امتحان کنید.

6
بهترین بستنی
مداد چشم جین ایردیل به رنگ سفید

DERMSTORE
dermstore.com
17.00 دلار
اکنون خرید کنید
این پنج ستاره را از همه بررسی کنندگان خود در Dermstore دریافت کرد. "بسیار خامه ای و روشن" یکی از مشترکین که به عنوان یک آرایشگر کار می کند مشترک است. "کاملاً سرخ می شود. من واقعاً دوست دارم از آن برای خطوط آب برای مشتریانی که چشمان کوچکتر دارند استفاده کنم ، این باعث می شود آنها بزرگتر و روشن تر به نظر برسند."

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


7
SEPHORA بهترین فروشنده
خط چشم مداد رنگی ژل دور چشم Marc Jacobs Beauty Highliner

سفورا
sephora.com
26.00 دلار
اکنون خرید کنید
این مورد علاقه Sephora سفید خالص نیست ، اما رنگ شامپاین سفید رنگ می تواند معجزه آسا برای چشم شما باشد. با بیش از 200،000 عشق ، به ویژه به دلیل پایان طولانی و صاف ، چه چیزی در این مورد دوست ندارد؟

8
با دوام تر
خط چشم مایع ضد آب Stila Stay All Day®

سفورا
sephora.com
22.00 دلار
اکنون خرید کنید
تمام آنچه که واقعاً باید انجام دهید این است که این بررسی را از یک خریدار آنلاین Sephora بخوانید: "این محصول مورد علاقه من در کره زمین است! من این تعداد بی شماری را خریداری کرده ام و گرچه خط چشم های مایع دیگری را نیز امتحان کرده ام ، این مورد مورد علاقه من است و همیشه در نهایت به آن برمی گردم. این خط مقدس مقدس من است! " ... لازم است بیشتر بگوییم؟

9
بهترین فرم ضد آب
مداد چشم Glide-On 24/7

سفورا
URBAN DE 

CAY
sephora.com
22.00 دلار
اکنون خرید کنید
این یکی از طرفداران طرفداران مشتریان و کارمندان Sephora است. یکی از مشتریان فروشگاه در Sephora گفت: "این بهترین خط چشم است که من در 30 سال استفاده از خط چشم پیدا کردم." "زنان فروشنده Sephora در محل شهر نیویورک به اتفاق آرا به من گفتند که این بهترین خط چشم ماندگار در فروشگاه آنها است."

مرتبط: 15 بهترین خط چشم ضد آب که تمام روز دوام دارند

10
متنوع ترین
مداد هایلایتر چشم جین ایردیل به رنگ سفید / صورتی

DERMSTORE
dermstore.com
18.00 دلار
اکنون خرید کنید
همه ما در مورد یک محصول 2 در 1 هستیم. این ترکیب صورتی و سفید به شما امکان می دهد تا ابروهای خود را ، دور چشم خود را برجسته کنید ، و در هر کجا که به کمی تقویت نیاز دارید.

سایت




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com